سرخط خبرها

استاندار کربلا: اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر در حال برگزاری است | ورود بیش از ۱۴ میلیون زائر به شهر کربلا تا ۱۱ شهریور ماه

  • کد خبر: ۱۸۲۴۸۵
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
استاندار کربلا: اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر در حال برگزاری است | ورود بیش از ۱۴ میلیون زائر به شهر کربلا تا ۱۱ شهریور ماه
استاندار کربلا در سخنانی با اشاره به ورود بیش از ۱۴ میلیون زائر به شهر کربلا تا ۱۱ شهریور گفت: امسال شاهد برگزاری بزرگ‌ترین زیارت اربعین میان همه سال‌های گذشته هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «نصیف الخطابی» استاندار کربلا اعلام کرد که تا دیروز بیش از ۱۴ میلیون زائر وارد شهر کربلا شده‌اند.

وی که طی یک برنامه صحبت می‌کرد، افزود: «زیارت اربعین امسال، بزرگترین زیارت طی سال‌های گذشته به شمار می‌آید».

الخطابی افزود که «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق به صورت مستقیم بر طرح‌های اجرای موفقیت آمیز زیارت اربعین نظارت دارد.

استاندار کربلا گفت که سازمان حج عراق به دستور نخست وزیر، هزار اتوبوس برای انتقال زائران از محور‌های جنوبی اختصاص داده است.

وی در ادامه به اوضاع شهر کربلا اشاره کرد و گفت که هر خانه در کربلا به یک موکب و هیئت تبدیل شده و ۲۸ هزار موکب حسینی در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

وی ضمن درخواست از تمامی زائران برای تردد در مسیر‌های تعیین شده و عدم وارد شدن به مسیر تردد خودرو‌ها گفت که با وجود تعداد زیاد زائران، اما روند حرکت زائران در جریان است.

از سوی دیگر سرتیپ «صلاح فاضل العیساوی» فرماندهی تیپ ۵۴ سازمان الحشد الشعبی عراق در استان الانبار، امروز (یکشنبه،۳ سپتامبر)، از قرار گرفتن نیرو‌های این سازمان در وضعیت آماده باش حداکثری از نوع (ج) در پی هشدار‌های نفوذ اعضای گروه تروریستی داعش به مناطق غربی این استان خبر دادند.

وی تصریح کرد: در سایه تنش‌های امنیتی در عمق خاک سوریه به دلیل تحرکات آمریکا، از بیم نفوذ عناصر سازمان جنایتکار [داعش]از آن مناطق به سمت مناطق غربی عراق، نیرو‌های الحشدالشعبی در وضعیت آماده‌باش (ج) قرار گرفتند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->